2015. febr. 8.

Éjszaka az állomáson

Sziasztok!

Az időrendet kicsit felborítva, egy rövid kis beszámoló következik a tegnap éjszakámról, ami igen érdekesre sikeredett xD

Takával és az egyik barátnőjével, valamint szintén az ő külföldi párjával mentünk egy szórakozóhelyre, mert Daniel (a külföldi pár) egyik haverja azon a helyen DJ.
Jól éreztük magunkat, jó volt a zene, volt korlátlan fogyasztású csoki fondü eperrel, banánnal, kiwivel, na meg töménytelen mennyiségű chips. Iszogattunk is mellé, jó hangulatban telt az este, az utolsó vonattal indultam haza. (Kb négyen kérdezték csak meg az este alatt, hogy félvér vagyok-e, amin már meg sem lepődöm, mert sűrűn előfordul, pedig én nem látok magamon ázsiai vonásokat ^^")
Viszont már elég fáradt voltam és a kellemes ringatózástól könnyedén elaludtam a vonaton, (na meg a többi alvó utas látványa is eléggé álmosító volt) ami sokszor megesik, viszont így még sosem jártam. Nem ébredtem fel Sakadonál, ahol át kell szállnom egy másik vonatra! (シ;゚Д゚)シ
Mivel az utolsó vonat volt, így visszajönni már nem tudtam, ráadásul a net is lefogyott a telómról, na meg le is merült hamarosan a telefonom is, így még írni se tudtam senkinek, hogy nyakig ülök a kaksiban. Nem volt elég pénzem taxival sem hazajönni, így kénytelen voltam az első, reggel 5-kor induló vonatot az állomáson megvárni... x'D

Először bementem egy kombinibe, de kb 40 perc alatt az összes érdekes újságot végigböngésztem, ami nagyjából kimerült pár divatmagazinban és egy Myojo magazinban. Legalább elolvastam egy News-ről szóló cikket és egy Yamapival készült interjút. De ekkor még csak hajlani 1 volt XD Úgyhogy leültem egy kis nasival egy padra, majd hamarosan nem túl jól szituált fiatalok bandája tűnt fel, akik hangosan vandálkodtak. Ezt a tevékenységet kb 1 órán át szemlélhettem unaloműzőként, utána felváltotta a rendőrséggel folytatott fogócskájuk, de gyorsan eltűntek nyomukban a villogó rendőrautóval és a szélsebesen futó rendőrbácsival, így ez a szórakozásom is megszűnt. De ekkor az egyik iszoldából kijött az egyik dolgozó és kérdezte, hogy mi volt ez, meg hogy mit csinálok. Mikor mondtam, hogy az első vonatot várom, mondta, hogy 5-ig nyitva vannak, úgyhogy nyugodtan várhatok bent is a melegben :) Egy kis fülkébe beülhettem és szunyókáltam, így a maradék kb 2,5 órát ott töltöttem :) Nagyjából reggel 6-ra itthon is voltam, hogy végre bedőlhessek a puha ágyikómba ^^
Na ezt nevezem én kalandos estének ^^
Ugyan nem éreztem magam túl kellemesen a szituációban, de azt hiszem később az ilyen sztorikon lehet jót nevetni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése